You're the only one that I want Think I'm addicted to your light

Godmorgon! Vakna för ett tag sen och har hunnit äta frukost framför glee och sitter nu och lyssnar på harry potter och dricker te ur min tomtemugg. Om ett tag ska jag börja med mina läxor, har mycket att göra för att vara ett lov, men jag orkar inte riktigt börja. Dock har jag glömt spandska boken i skolan vilket är väldigt dummt med tanke på att jag har prov efter lovet, men det finns så jag kan plugga på internet, så det kommer gå bra iallafall. Idag har jag absolut inget inplanerat, men jag kanske ska kolla på film eller bio med Becka senare ikväll, mysigt! Ska fortsätta göra inget och sen plugga, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0