Sticks and stones may break my bones

Hej! Förlåt för mycket dåligt bloggande, ska verkligen bli bättre på det! Det är bara det att jag inte har något alls att blogga om nu förtiden alla dagar ser likadana ut och jag tycker inte att det är så roligt att blogga om och det kan ju heller inte vara så roligt att läsa om. Hur som helst så är det måndag idag och jag kom hem från skolan för ca 2 timmar sen. helt okej dag med en lång sovmorgon. Teven på nedervåninbgen har dock gått sönder så jag vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan att kolla på vakna med the voice på morgonen. Veckan ser ut som vanligt med skola och lite prov, plugg osv. Just nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på musik och ska snart börja med min fysiklabbraport som ska vara inne imorgon, gör det i sista minuten som vanligt.
För varje dag som går så är det en dag närmare USA och jag vet att tiden kommer gå otroligt snabbt, men jag tycker ändå att det känns som att det är en evighet kvar tills jag får åka. Men det är det inte, det är snart vårtermin och sen flyger tiden iväg, JAG ÄR SÅ TAGGAD!! Det är också bestämt att det blir en utbytesträff den tredje i stockholm så det ser jag verkligen fram emot! Om det är någon som läser som inte är med i våran facebook grupp rekomenderar jag verkligen att ni går med i den, helt sjukt bra grupp!
Har inte så mycket mer att säga än det så ha en fin kväll så hörs vi senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0