if u love two women at the same time, choose the second one, because if u really loved the first one u wouldn't have fallen for the second

Hej! Skola idag som vanlogt, inget speciellt helt okej. Dock trodde jag att vi började 8 så becka och jag tog bussen till skolan vid halv 8 och fick sitta och vänta en halvtimme. Jag gick på frivillig extra fysik med Rebecka men vi satt mest och snacka och fick nästan inget gjort. När jag kom hem runt halv 6 satte jag på ett avsnitt av skins (mycket bra teveserie om ni inte har sett så rekomenderar jag den verkligen!) och har också hunnit med att äta lite. Nu ska jag snart göra klart det sista på fysiken och sen sätter ajg på ett till avsnitta v skins innan jag går och lägger mig, måste göra det tidigt idag har bara sovit ca 4 timmar förra natten. Något mer än det har jag inte att säga så vi hörs imorgon!

Min väldigt fina prinsess chokladkalender!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0