If only that someone was me

Hej och hej! Jag vet sämsta uppdateringen men har verkligen inte haft tid. Har egentligen inte hänt något speciellt den senaste tiden, har gått i skolan haft prov, pluggat och sovit alldeles för lite. Jag har också gjort klart mina ansökningar, OCH NU HAR DOM SKICKATS TILL USA! Japp glad är jag! Har inte hänt något mer, gått i skolan, träffat kompisar och twittrat thats it.
Idag var det idol som jag missade förra veckan pga  festen som alla förövrigt tänker och längtar tillbaka till. Är jättetrött eftersom jag har lyckats fått riktig sömnbrist då jag har pluggat och fyllt i ansökningar hela nätterna, så ikväll ska jag nog gå och sova i hyfsad tid (haha kommer bli sent iallafall).
Den 3 december är det utbytesträff i stockholm, ser riktigt mycket fram emot det, riktigt kul! Jullov om 4 veckor är det också så det är bara att kämpa den sista tiden! Utöver det har jag inget intressant att säga så ska nog avsluta det här inlägget så att det inte blir för rörigt. Ha en fin fredagkväll så hörs vi senare när jag har tid eller har något intressant att berätta!


Hahaha denna bild dog jag lite av när jag hitta den vid 1 på natten, hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0