I would trust Hagrid with my life

Hej! Idag är det mammas födelsedad, så ett stort grattis till henne, du är bäst! Har hunnit vara på bellevu och på mcdonalds sen jag vaka vad halv 7 imorse. Det ska verkligen bli jätteskönt att få sova ut imorgon för första gången på hela lovet.
Just nu sitter jag och lever mig tillbaka och lyssnar på harry potter, dock på engelska, och dricker avslagen cola. Ganska mysigt. Vid halv 5 kommer mormor morfar och mammas syster för lite firande och senare blir det födelsedagsmiddag med familjen. Det var för få som köpte biljetter till festen så den blev inte av. Någon gång ska jag skriva en att-göra-innan-lovet-är-slut-lista, måste verkligen göras med tanke på hur mycket jag har att göra. Nu ska jag fortsätta med att inte göra någonting alls, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0