I will never let you down

Hej! Jag vet, extremt dålig uppdatering, men jag har haft annat för mig. I lördags åkte Lelle och jag till erikslud och blev kvar där till 6 då vi åkte hem och lelle tog sina grejjer till mig för en övernattning. Mycket sömn blev det ju inte direkt. Vi kolla på film och satt och chatta och prata hela natten så vi kom inte i säng förrän vid 5 tiden. Idag spenderade vi med att tagga inför julen genom att först sova bort halva dan och sen gå och köpa lussebullar och julmust och mysa med jufilmer. Tacos bjöds det också på!
Denna kväll har jag kollat på EMA och tagit det lungt och till och med pluggat lite spanska pga ångesten jag fick när jag gick in på min klasshemsida. Nu har jag duschat och gjort mig iordning,problemet är bara att jag inte har en aning om hur jag ska lyckas somna. Jag ska smörja in mig med krämer och sen ska jag väll ta och försöka sova, jag ska ju trots allt upp imorgon. Sov så gott så hörs vi imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0