You've got everything you need But you want accesories

Hallå! Sämst uppdatering den senaste tiden, men det ska bli bättre jag lovar! Igår hade jag nationellt prov i matte, kan ju inte säga att det gick överdrivet bra, men det gick ju inte dåligt heller. Efter det åkte jag och Becka ner på stan och fikade och pratade och sen gick vi till bussen och jag köpte en halsduk på vägen dit. Nu sitter jag och kollar på vakna med the voice och dricker juice och väntar på att julkalendern ska börja. Vid 8 går jag mot bussen för att åka till skolan som vanligt, sen vid kvart i fyra ska jag åka till doktorn för att ta en till twinrix spruta, kan ju säga att jag inte är överdrivet taggad på det, men det tar mig ett steg närmare USA så det är ändå helt okej. Ha en fin torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0