Vaken om natten och drömmer om dagen

Det känns så otroligt långt borta till USA, det känns som en avlägsen dröm, som om jag aldrig kommer komma dit. Just nu sitter jag på samhällslektion och allt ag vill är att komma bort härifrån, jag vill till USA, jag vill att dom här månaderna ska gå. Jag konsentrerar mig inte på lektionerna och sitter bara och kollar ut genom fönstret och drömmer mig bort
En annan sak jag har funderat på är att jag riktigt mycket har ställt in mig på att komma till Arzona, om jag inte kommer dit kommer jag troligen bli lite besviken. Såklart vet jag att det inte är stället som gör utbytesåret, men jag vill ändå så gärna komma till Arizona.
Jag känner mig så nervös över nästan allt, jag är orolig över att ingen kommer vilja ha mig, att jag blir tvungen att åka till USA utan familj, att något kommer gå fel och jag inte får åka alls.
Jag är inne i en riktig utbytesmania just nu och det enda jag gör på dagrana är att sitta på forumet och läsa och drömma mig bort. JAG VILL ÅKA NU, JAG VILL BARA ÅKA HÄRIFRÅN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0