These streets will make you feel brand new, the lights will inspire you

Har just nu extrem utbytesmania, den kan ju inte hålla på föralltid? Sitter just nu på mitt rum och chattar på Facebook, fick också reda på att mitt språk var inställt så jag börjar inte förrän 14.50, hyfsat skön dag(alla andra lektioner är också inställda, har inte såhär hela tiden). Förövrigt läser jag igenom bloggar om och om igen, kollar på forumet och vill verkligen hitta någon att prata med som vill prata om samma sak. Om någon därute bor i närheten av Västerås så är det bara att höra av sig! Såklart de som inte bor här också! Eftersom jag börjar så sent imorgon ska jag sitta uppe ett tag till och läsa bloggar och lyssna på musik innan jag går och duschar. Funderar på att gå upp i tid även fast jag börjar så sent imorgon, behöver verkligen göra klart samhällsfrågorna och plugga till provet. Nu blev det ett ganska långt inlägg om absolut inget så ska sluta skriva nu, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-12-11 @ 14:54:45
Postat av: Therése

Hej, hittade in i din blogg nyss! Vad kul att du också kommer från Västerås, jag gör också det. Och jag ska åka med STS. Eller jag har inte skickat in ansökan ännu, för det är en del som ska diskuteras klart lite. .

2011-12-11 @ 14:57:35
Postat av: Therése

Jag bor i Vässan o ska/considering to go to America!

2011-12-11 @ 15:43:03
Postat av: Ida

Hej! Vad roligt att du kommer från Västerås, hittills vet jag ingen annan så det är toppen! Hoppas att allt blir klart så du kan åka, vore riktigt kul!

2011-12-11 @ 20:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0