Jag längtar alltid härifrån men aldrig hem

Hej! Ingen uppdatering idag men har inte hunnit. Jag vaknade av att mamma väckte mig vid 11 och gick då upp och åt frukost. Vid två åkte jag ner på stan med pappa och vi satte oss på kalle på spången och drack te innan vi gick ut och kollade på när Chris Medina uppträdde, han var riktigt bra faktiskt! Vi tog sen bussen hem och precis när jag kom fram till huset kom pappa och Ludvig ut så skulle åka till stan och kolla på fyrverkerierna så jag åkte ännu en gång ner på stan. Fyrverkerierna var riktigt häftiga, stora och vi hade dom absolut bästa platserna på en bro och det var precis över oss. Filmade och tog bilder, kan lägga upp det sen. Nu sitter jag och kollar på skins, så underbar serie, ska fortsätta kolla nu!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0