Jag har slitit ut så många skor I en stad där ingen längre bor

Hej! Jag sitter nu ännu en gång på biblioteket i skolan på min nya favoritplats vid elementet med Becka. Vi hade tänkt plugga men det blev inte så mycket av det då vi har alla (läs: de vi behöver) böcker hemma så vid 14.07 tar vi bussen hem istället. Jag har blivit helt klar med min utbytesprofil och har nu skickat in den så förhoppningsvis kommer den upp snart. Idag ska jag plugga samhäll hela dagen så att jag slipper plugga ihjäl mig imorgon, har prov på fredag, annars så kommer jag troligen bara sitta på forumet och läsa massa bloggar. Ha en fortsatt bra onsdag!

image description


Kommentarer
Postat av: Emma

Är du från västerås ?

2011-12-08 @ 10:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0