But they’re just afraid of something they can’t understand

Hej! Sitter just nu i skolan och väntar på Becka som gör prov, sen ska vi gå på stan och handla julklappar. Hade samhällsprov idag, gick inte överdrivet bra, men jag hoppas på godkänt iallafall! Slutade vid 11 och gick då och åt av pizzan som skolan serverade med Becka och Rebecka. Efter det mötte jag och Becka upp Jossan och vi gick till kalle på spången och fikade i två och en halv timme. Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt och kolla på Idol, det är ju final! Imorgon ska jag och Becka och Jossan åka till stan och kolla på Chris Medina som ska sjunga på stan här i Västerås, blev jätteförvånad när jag hörde det. Becka kommer snart så jag ska sluta skriva nu!

image description

En bild från Grekland sen jag var där i sommras, bara för attd et inte ska vara bildlöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0