Being Afraid Is Okay. But If You Don't Work Through That Fear, You Might Miss Out On Some Pretty Great Things.

Hej! Ett stort förlåt för jättedålig uppdatering, har tyvärr ingen bra ursäkt heller. I lördags sov jag bort halva dagen och satt sen och kolla på one three hill till klockan var sex. På kvällen kom Emma hit och vi hade myskväll med taco och massa prat. Idag gick jag upp i hyfsad tid och vid tre åkte alva och jag iväg på en gudstjänst i kyrkan, låter kanske lite konstigt men det är det faktiskt inte eftersom att Alva konfirmerar sig. När vi kom hem hade mamma gjort jättegod mat, köttgryta och ris, skulle kunna servera kungen! Nu sitter jag på mitt rum och har precis kollat på One Three Hill, om ett tag ska vi pynta peparkakshjärtan och sen ska jag försöka gå och lägga mig i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0