Who do you think you are, running around leaving scars

Imorgon har jag min intervju med Explorius och såklart har jag väntat till sista minuten med att fylla i papprena....
Jag har nu också gått i skolan i en och en halv vecka och jag tycker det går ganska bra. Det är sannt att vi har mer läxor än alla andra klasser, men för mig spelar det ingen roll, jag tycker det är mycket roligare att ha något att göra efter skolan i stället för att titta på tv och gå på stan varje dag (man tröttnar på det efter ett tag...) Jag har träffat ganska många människor jag tycker är trevliga ocg även vissa jag tycker verkar mindre trevliga, men jag ska inte ha fördommar, dom kanske är jätte snälla! Hur som helst så är allt på gång på riktigt och jag gillar det, skolan har också blivit lite mer vardag än det var förut och idag har jag gått en hel vecka med riktiga lektioner.
Veckan som har gått har jag även hunnit med ganska många fika på stan, en film kväll med mina fina, läxor, en helg med båten och ändring av schema + massa mer. Riktigt trevligt! Anledningen till att jag inte har uppdaterat är att jag ändå känner at det inte är någon som läser min blogg, jag har inga roliga bilder att uppdatera med, och jag har inte heller något roligt att skriva eftersom att skolan ändå är nåstan samma sak varje dag. Det ska dock bli bättring på det när jag får min skoldator sen, då kommer jag kunna uppdatera med bilder och jag kommer vara inne på datorn mycket mer. Nu känner jag att jag knapt orkar sätta på min dator för att den är så otroligt seg. Tills vi hörs igen önskar jag er fina dagar med mycket skratt!

P.s jag uppdaterar när jag har haft min intervju med explorius och berättar hur det gick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0