When someone says hello, I say "Hi!"

Japp jag hade absolut fel när jag sa att jag inte skulle känna något inför gymnasie starten. Nervositet skulle jag nog inte beskriva den här känslan som. Snarare ångest. Separations ångest, vanlig ångest och bara ångest. Ångest. Japp och jag borde försöka sova, fast det går ju inte så jätte bra. Tänkte sitta uppe ett tag tills att jag är trött så att jag kan somna direkt. Japp och jag har skaffat twitter, nu är jag en av alla andra. Japp och sen har jag målat naglarna, packat väskan, kollat ut buss, bestämt träff med rästen av bullebybarna, ställt klockan alldeles för tidigt imorgon, duschat, lysnat på depp musik, läst bloggar och totalt flippat ur av bara tanken på imorgon. Spännande kanske är känslan? Nej det är också fel. Japp, det var nog allt jag har att säga just nu, så japp, då ses vi imorgon om jag inte har lyckats hinna dö (eller liknande) innan dess. pusss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0