What is it like in heaven?

Super mysig dag i stockholm med Becka och Jossan! Vi tog 11 tåget dit och var framme vid 12. Väl där gick vi raka vägen mot McDonalds och köpte varsin cheesburgare för att inte gå runt i stockholm på tom mage. Började med att leta upp drottninggatan som vi följde mot gamla stan, eller det var iallafall vad vi trodde. Efter att vi hade gått ganska långt kom vi fram till någon park och där konstaterade vi att vi troligen var helt fel ute, troligen hade vi gått åt fel håll, konstaterade vi eftersom att vi visste att vi skulle komma fram till riksdagshuset. Becka tog fram sin mobil och kolla gpsen som funka lite halft, och efter ett tag kom vi fram till gamla stan. Vi gick runt där ett tag och kolla på allt och inget tills fötterna gjorde ont och då gick vi och satte oss på ett fik och tog det lungt ett tag innan vi vandrade vidare. Vi gick ganska långt, och eftera att vi hade upptäckt hela gamlastan gick vi tillbaka till stan och gick in i några affärer och tillslut gick vi och åt på ett ställe jag inte vet namnet på. Vi tog tåget hem vid 8 och på vägen dit köpte vi varsin yoghurt glass som vi åt som avslutning på dagen. Det blev en mycket lyckad dag och vi åkte nöjda tillbaka mot Västerås.
Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket, jag har mest varit inne på datorn och snart tänkte jag gå och lägga mig så jag kan gå upp i hyfsad tid imorgon. Planerna för imorgon är en grillkväll på Björnön med trevligt sällskap, och att tagga för skolan som börjar på måndag, och för vissa redan på fredag. Ha en fin kväll så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0