I have been sent free

Hej! Dagen har jag spenderat på stan tillsammans med Becka, Jossan, Ringdahl och vi har även träffat Matilda. Det har varit väldigt mysigt, vi har fikat på Esspresso House och gått lite i affärer, jag lyckades få med mig en almenacka hem som jag ska använda i år. Jag kom hem runt 6 och har sen dess ätit och läst massvis med bloggar, forum och internettsidor om utbytesstudenter och information om det. Tror jag har fått utbytes mania igen. Imorgon vid 11 tiden sätter jag mig på tåget mot stockholm för att spendera dagen där som turist tillsammans med några vänner. Det kommer säkert bli jätte mysigt! Har inte så jätte mycket mer att berätta förutom att jag nu ska fortsätta läsa bloggar och sen ska jga också duscha och försöka komma i säng i hyfsad tid så att jag är pigg tills imorgon. Ha en fin kväll så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0