Där längtan är allas kärnkraft Där ingen törs men alla hoppas Där allt står still där livet är utan refränger känner jag igen mig

Hej! Igår fyllde Emma år så jag åkte hem till henne på kvällen för middag, mycket trevligt! Vi prata, spela kortspel och åt jättegod mat. Idag vakna jag (blev väckt) vid halv 10, det har inte heller vart en vanlig dag för idag konfirmerade Alva sig. Vi åkte till kyrkan vid tre, sen när det var klart åkte vi hem och åt jättegod mat! Alva fick en dator i present och jag är lite avundsjuk med tanke på att jag kommer bli tvungen att lämna tillbaka min dator... Nu ikväll har jag kollat på massa SATC, snart ska jag nog gå och sova så jag kan sova ut ordentligt.
.
Imorgon ska nog träffa Lelle och sen ska jag hinna plugga lite också. Ha det bra!
Hitta ett roligt program på internet och var tvungen att prova det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0