And love will not break your heart, but dismiss your fears

Hej! Åkte till skolan vid 8 för att få reda på att lektionerna var inställda och att jag börja klockan 12 istället. Åkte hem och kolla på lite serier och drack te innan jag begav mig till skolan igen. Hade två lektioner och sluta sen, ganska ovärd skoldag. När jag kom hem för andra gången så hann jag inte mer än att sätta mig ner innan jag reste mig upp igen och åkte till stan för tredje gången, denna för att fika med Emma och Matilda. Hade en mycket mysig fika på stan och åkte sen hem igen vid 7. Har sen jag kom hem ätit lite och nu sitter jag och kollar på en film. För första gången på länge är jag inte stressad över skolan för jag har inte prov på typ två veckor, mycket skönt. 
.
Lite annat som är roligt att veta; var på explorius obligatoriska möte igår (onsdag), fick massa bra information. Det höll på ganska länge och bänkarna var inte överdrivet sköna men det var värt det! På mötet prata de om allt från nu innan till hur det är när vi kommer hem, fick också svar på många frågor. Fick veta att de håller på att sätta avresedatum så nästa vecka kommer de maila ut datumen. Fick också mail från min vmamma igår där hon skicka med lite skolinformation, fick veta att prom är den 16 mars!! Är jätteglad och vill åka nu, blev till och med ännu mer peppad efter mötet. Är dock tvungen att inte tänka så mycket på det för om jag tänker för mycket går tiden mycket långsammare och jag försöker pressa fram den så fort som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0