The typical svensken

Hej! Alltså har suttit ochbläst "thetypical svensken" i typ en halvtimme nu och det är ju ungefär den underbaraste sidan som har gjorts haha. Nu är det bara 53 dagar kvar tills jag åker (eftersom att klockan är efter tolv) och jag är jättepeppad! Idag var jag först på hälla och köpte upp typ hela mitt presentkort på hm bl.a. Ett genomskinligt nagellack som jag kan ha på dansen pga får inte ha på mig nagellack vilket jag tycker är jättekomstigt. Aja har iallafall ett nu som jag kan använda ifall jag inte får ha mina andra. Nog om nagellack. Vid halv sju åkte jag ner till löga och träffa mina gamla klasskompisar, det va jättekall så åkte hem vid halv tio redan. Imorgon ska jag ta min sista twinrix spruta och jag hatar att ta sprutor men när det är klart så är jag hel vaccinerad för USA!! Skulle egentligen ha åkt till nattas stuga med henne och Emma men nu luggen Emma hemma med 40 graders feber så det blir nog inte av, KRYA PÅ DIG EMMA!!! Nu har jag gjort ett helt värdelöst inlägg om absolut ingenting så nu ska jag sova istället, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0