And once you lose yourself, you have two choices: find the person you used to be... or lose that person completely

Hej! Idag hade vi kort dag precis som alla andra onsdager så vid 12.07 tog jag bussen hem igen, imorgon slutar jag också 12 pga halvstudiedag, det är nu man älskar Rudbeck! Eller nej kommer vara tvungen att sitta kvar på skolan och plugga... 

Nu sitter jag iallafall i köket men ska ta mig ner mot mitt rum för att börja kolla på en helt ny serie, den här gången Revenge. Har tidigar idag chattat med både min värdmamma och min värdsyster Larissa (också utbytesstudent, från mexico), riktigt roligt! Första gången jag pratar med Larissa, tyvärr skulle hon till skolan ganska snabbt, men ska prata mer med henne sen!
En av de bästa serier som någonsin har gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0