Pep rally

Hej! Jag och min vsyster och mina vföräldrar kom precis hem efter peprallyt som var på skolan. Det var riktigt coolt med alla osm var där osv, alla olika sporter fick ställa sig inför alla och blev presenterade. För mig sa de Ida Mårtén from Sweden haha. 
 Tidigare idag var jag, min vmamma och vsyster i Boise för att shoppa. Vi fick inte jättemycket gjort då det tog ca 2h att fixa mobiler, men nu har jag iaf en som bara kostar 10 dollar per månad. Vi gick in på VS och titta lite snabbt och sen gick vi till en klädaffär men jag hitta inget där. Vi han också gå in lite snabbt på en prom klännigaffär och jag hitta min dröm prom dress och winter formal och wedding dress där, behöver bara bli rik nu. 
 Just nu sitter Lea och jag på mitt rum och dricker te och äter frukt och stalkar football spelarna (vi fick en lista med alla som är med i de olika sporterna). Imorgon vet jag inte vad vi ska göra, men min vmamma jobbar bara till 12 så vi hittar säkert på något! Jag lägger upp bilder imorgon, kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0