Dance

Hej! Jag vakna av ljuset (helt omöjligt att sova när det är ljust) klockan 7 så tänkte jag kunde passa på att blogga.
 I fredags var absolut den bästa dagen här hittills! Började med att gå i skolan vilket är jättekul här. Efter skolan skulle vi egentligen ha en sista träning innan framträdandet men det blev inställt så jag och min vsyster åkte hem istället och fick mat serverat framför oss så fort vi kom in genom dörren, min vmamma är verkligen bra! Vi åt och gjorde oss iordning och åkte tillbaka till skolan vid 5.30 där vi blev sminkade och de som inte visste hur man gjorde håret fick sitt gjort (min vmamma hade redam gjort mitt). Vi han stretcha lite och gå igenom dansen en gång innan vi var tvungna att gå ut. Vi kolla på första delen av matchen tillsammans och stretcha lite mer. Amerikansk fotboll är verkligen konstig jag fatta ingenting haha. 
 Vi hade vårt framträdande i halvtid och det var sjukt kul! Hela publiken heja på oss och det gick så mycket bättre än vad jag trodde det skulle gå (hoppas det såg lika bra ut bara haha). Om två veckor ska vi ha ett till framträdande, längtar redan! Efer matchen gick jag och Lea och två från dans teamet och kolla på matchen och de presentera oss för massa olika människor. Vi träffa också människor vi har lektioner med och sa hej till dem. 
 Efter matchen var det en dans så vi fyra plus Abbie och två av deras vänner gick dit. Dansen var ganska lame men vi träffa massa människor så det blev bra i slutet! Anledningen till att den blev så lame var att det var dålig musik och många gånger stoppa de mitt i en låt och bytte till en sämre, sen var det inte alls mycket människor där. Det var hela cheerleading teamet och soccer killarna och sen ungeär 15 andra människor där. Cheerleaderna och soccer killarna dansa tillsammans och alla andara satt bredvid och ba jaha. Men vi dansa på för oss själva och i slutet kom det fram en tjej som drog in oss bland de andra och börja prata med oss. Mina värdföräldrar kom och hämta mig, Lea och Abbie halv 12 och jag och Lea åkte hem och gjorde massa te (en hel termos) och kolla på oth.
 Fick inte så mycket bilder eftersom de tog med sina kameror men jag ska fråga efter bilderna och sen lägga upp dem. Kram
Här är iaf en bild på football gamet och sen är det cheerleaders som står framför oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0