Like when you said you felt so happy you could die

Hejhejhej dålig uppdatering som vanligt. Ska blogga mer när jag kommer till USA för jag antar att det är det som är intressant att läsa om, mitt liv är inte så intressant just nu. Det här har iallafall hänt sen sist: ätit massa påskmat, kollat på serier, varit på släktträffar, och sen såklart det bästa; fått ett påskägg med en Londonresa i JAG SKA TILL LONDOM OM TRE VECKOR!!!! Jag, mamma och Alva åker dit från fredag till måndag för shopping och bara vara där, åååh är så glad!
Skolan börjar på tisdag och jag kan ju säga att det skulle ju inte vara helt fel med en veckas lov till, får väll flytta till stockholm. Aja nu ska jag kolla lite bloggar sen ska jag gå och kolla på BB, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0