Today I feel like this :)

Godkväll! Eller snarare godnatt med tanke på att klockan just nu är 10 i 12. Har inte alls hunnit uppdatera idag, har haft fullt upp. Först skolan där jag hade franska prov som troligen gick sämst, men det gör inget för imorgon (snart idag) byter jag till spanska 1 istället! Sen fick vi också tillbaka våra fysikprov, lärarens tröstande kommentar innan han dela ut dom; "det var iallafall några som inte fick ig...." haha, skrattar fortfarande år det. JAG FICK GODKÄNT! Jag trodde verkligen inte det, men jag blev godkänd och har nu alltså e (g) i fysik betyg.
När jag kom hem vid halv 5 så sa mamma att vi skulle åka till erikslund och kolla på den nya shoppinggalerian, vilket verkligen förgyllde min dag! Så mamma jag och Alva tog bilden dit och spenderade ca 3 timmar i affärer. Det jag fick med mig hem var ett klädställ som jag nu på natten skruva ihop och blev kär i. Tror ni jag kan montera isär det och ta med till USA?!?!?! Troligen inte.
Denna kväll har jag också spenderat framför datorn och fyllt i en himla massa "papper" hit och dit; ansökningar, stipendier, språk byte mm.
Hoppa in i duschen för en halvtimme sen och ska nu snart gå och sova, behöver det om jag ska orka gå upp imorgon. Föresten så måste jag börja i någon sport innan jag åker till USA, någon som har något bra förslag på vad man kan börja i som nybörjare vid 16 års ålder? Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0