Never mind i'll find someone like you

Hej och hallå! Idag har jag varit otroligt trött och bara kännt att skolan är för mycket, orkar nästan inte, varför valde jag natur? Den frågan har jag ställt mig många gånger idag. Dock ska jag gå och lägga mig tidigt idag så jag orkar upp imorgon. Jag har också sovmorgon så det är toppen! Har dom senaste dagarna pluggat, spelat wordfeud, sätit, sovit för lite, twittrat för mycket och tittat på tv.
Mamma har också skrivit ut alla papper så nu kan jag/vi skriva påd et som behövs, lämna in papper till engelska läraren och på måndag är det spruttid och sen veckan efter är det läkartid. Känne mig ganska stressad pga tänk om vi inte hinner? Men det kommer vi göra! På våran facebook sida pratas det om att träffas i stockholm under lovet och gå till kontoret, vore jätte kul att träffa några! Annars så kanske jag åker dit själv på deras öppethus, men det vore ännu roligar att träffa någon!
Ha en bra kväll alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0