Life's may not be the party we had hoped for, but while we are here. We should dance

Godmorgon! Vakna vid 10, gick upp och åt och gick och la mig igen, riktig söndag alltså. Har nu kollat på ett avsnitt Greys Anatomy och pluggat samhäll som jag har prov i på tisdag. Jag tänkte ta an paus och fylla i lite på mina ansökningar, men det går inte att komma in nu heller?? Det funka igår när jag försökte lite senare, men nu går det inte igen, blir galen! Orkar inte riktigt med det, så jag ska fortsätta plugga istället.
Mamma sa igår att hon hade köpt USA servetter tills min hejdå fest, åh, det är så gulligt, det är så skönt att hon är så pass stöttande i det här! Jag har vissa kompisar som inte alls stötter mig och säger att jag är dum i huvudet som gör det, blir faktiskt lite ledsen av det. Som tur är har jag även de som stöttar mig till 100% också och jag är så tacksam för att jag har dom!
Imorgon ska jag boka in en tid med syon på min skola och prata om hur jag ska göra en sabbatsåret, berätta för lärare, fortsätta när jag kommer tillbaks osv. Är så taggad, vill åka nu! Blir riktigt sur på att det inte funkar att logga in, men jag kan ju iallafall börja på mitt personliga brev. Jag har också funderat på vilka delstater jag ska ta, Arizona som första är ju självklart, men andra och tredje är osäkert, men jag funderar mellan Nevada, Idaho, Alabama, Nabraska och Georgia. Vet inte riktigt vad jag ska ta, men något av dom iallafall.
Nu ska jag fortsätta med dom tråkiga sondags syslorna, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0