I will never be the same without you

Hej! Kom hem för ca en timme sen och har sen dess pluggat och chattat med Nadia. Hos doktorn kan jag ju inte säga att det gick så överdrivet bra, hon som tog sprutan var jättekonstig. Det börja när vi kom dit och hon lämna oss ensamma i rummet med datorn på så att vi kunde kolla upp om andra patienter. När hon kom tillbaka så hitta hon inte lappen så hon tog en annan "men det spelar ju ingen roll" tyckte hon lite halvt borta. Sen helt plutsligt så kom hon fram och var såhär när apå att attackera men högra arm med sprutan. Jag typ "Nej vänta, brukar det inte vara vänster arm?" "Ja justja" var svaret jag fick sen stack hon mig direkt med sprutan i vänster arm. Först i några sekunder kändes det bra, men sen börja det svartna för ögonen och jag var tvungen att lägga mig ner. Hon sa inte så mycket om det utan fortsatte typ prata och sen fick jag gå ut och sätta mig utanför tills jag mådde bättre. Satt typ och grät och dom som satt där måste typ trott jag hade cancer eller likande, haha. Till hennes försvar så fråga hon iallafall hur jag mådde, och boka in en tid för nästa spruta, vilket hon lyckade boka in den 1 november och trodde det var en månad fram? Mamma typ: "nej det är imorgon..." haha sättet hon var på var bara helt sjukt. Nu kan jag iallafall checka av att bli attackerad av en galen doktor med spruta.
Efter det gick vi till iblan och jag tänkte låna en bok för första gången på ca ett år, men då var jag skylldig 67 kr så det funka inte. typiskt, jag som ville läsa Mathilda och läsa första Harry Potter igen för typ 8 gången för att få återuppleva magin.
Mamma har gjort hemgjort pizza som nu står i ugnen så det ska jag snart äta, sen vid 2 tar jag bussen ner på stan med Becka för att köpa biljetter till festen imorgon och sen om hon går med på det tänket jag gå till biblan i stan istället. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0