Don't give up your hope just because something goes wrong

Godmorgon! Eller morgon är det ju inte längre, men jag sitter fortfarande i sängen, dock har jag varit uppe och både ätit och satt på mig kläder. Sitter just nu och lyssnar på musik och ska snart fylla i mina ansökningar. Jag vill ha iväg dom nu, blir väldigt stressad när jag ser att fler och fler skickar iväg sina ansökningar. Jag har fått en läkartid och mamma har skrivit ut lite papper som vi kan fylla i osv. Har inte hittat mina betyg från 8an och vet inte riktigt hur jag ska få tag på dom, kanske har dom det på min förra skola? Kan ju gå dit och kolla iallafall, vill ändå dit och hälsa på!
Jag har inge mer planer för resten av dagen, så får se vad som händer, men troligen läxor, promenad, städning och lite annat sånt där tråkigt som man bara kan göra en tråkig dag som denna. Har inget mer att säga just nu så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0