Glitter all over the room Pink flamingos in the pool

Hej! Dagen har flytit på och jag har varit så trött så jag knapt har kunnat stå. Annars har det inte hänt mycket, skolan rullar på i lite för hör fart som vanligt och all prestationsångest kommer sakta men säkert tillbaka. Jag stickar tittar på tv, dricker te, duschar för varmt, går och lägger mig försent, twittrar och klagar för mycket, och gör alldeles för lite läxor. Imorgon ska jag mot doktorn för en undersökning så jag kan fylla i alla papper till min ansökning så jag kan skicka in den och sen ska jag plugga ihjäl mig så denna ångest försvinner.
Min tidsuppfattning har blivit helt snevriden efter lovet och jag tycker det är jätte tidigt att gå och lägga mig klockan 12, jag tror också jag utvecklar sömnproblem då jag tänker för mycket på att sova istället för att faktiskt sova. Detta inlägg skulle kunna fortsätta föralltid, men jag ska sluta nu och gå och lägga mig istället. Om ni vill höra mer klagande från mig får ni istället kolla in min twitter, idamarten, annars så hörs vi imorgon istället.
Bild från imorse framför the voice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0