And I don't ever ever want to grow up

Hej! Idag var det skola som vanligt, vakna ganska tidigt då jag nästan har sovit hela helgen. Först spanska sen engelska och slutade med idrott. Ganska skön dag med mycket att snacka pga nollningsfesten och en hel del skratt. När jag kom hem åt jag och skrev lite på mitt brev till värdfamiljen så nu har jag allt klart och ikväll kommer jag troligen att kunna skicka in allting! Nu sitter ajkg på Alvas rum och vi snackar lite och håller på med våra datorer, snart är det mat och senare ikväll ska jag fixa allt så jag kan skicka in. Hoppas bara att allt är i sin ordning så att jag inte får det tillbaka skickat, men jag tror det jag har ju hunnit se vad alla andra gör för fel så nu okommer jag inte göra det. Ska fortsätta med att inte göra så mycket, ha en bra kväll!
Inte nu men aja, ni fattar grejjen

Kommentarer
Postat av: Alexandra

länkar daj :) säg till om det inte är okej :)

2011-11-15 @ 19:05:04
URL: http://alexandrafredblad.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0