The world is ours, if you want it We can take it, if you just take my hand There's no turning back now

Idag åkte den första gruppen som ska på soft landing camp iväg. Fick ett sms av Hanna vid tio som sa att de gick på planet, LYCKA TILL! Det betyder att det är en vecka, 7 dagar, kvar tills jag åker. Idag är min sista fredag i Sverige på över 300 dagar för om en vecka sitter jag på flygplanet. 
 Igår åkte jag ner på stan med mamma och Alva och vi shoppa och jag klippte mig (blev nöjd för första gången någonsin) och fika med islatte. Det var jättemycket rea på Bik Bok så råkade hitta lite kläder som var för fina för att inte köpa, fast det kosta inte alls mycket och det var lätta kläder så det är okej. Idag ska jag också ner på stan, nu för att träffa Emma. Vi ska planera för min middag imorgon och ha det kul (som vi alltid har). Nu måste jag skynda mig! 

Kommentarer
Postat av: Emma

en lite konstig fråga kanske, men vad kommer du använda som handbagage ?
hoppas du får ett grymt år.
ska bli kul att följa det.
kram! :)

2012-07-27 @ 17:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0