Yellowstone

Den 25 april åkte jag på field trip med skolan till Yellowstone, vilket är en jättestor park där man kan se vilda djur och fin natur. Det var hur kul som helst! Jag såg fin natur, lärde känna nya människor och bodde i en jättefin cabin. Här är några bilder:

 
Förövrigt så är det 1 dag kvar tills jag fyller år, 10 dagar kvar i skolan, och 38 dagar kvar tills jag åker hem. Vart tog tiden ens vägen? Det ska bli kul att åka hem och träffa min familj, men jag vill samtidigt inte alls lämna. Lea åker hem om 3 veckor och Julie åker om 3.5 veckor och jag vill inte at de ska lämna mig, kan de inte bara stanna här tills jag åker? Eller så kan tiden bara frysa för jag vet inte om jag är redo att bli 18 år imorgon och jag vet inte om jag är redo att åka hem än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0