En vecka kvar

Idag är det prick en vecka kvar tills jag åker hem. Igår spendera jag hela dagen med att packa, tvätta och städa och idag kommer min AR för ett sista möte innan jag jag åker hem. Jag börjar bli nervös för att flyga och jag vet inte riktigt hur jag känner. Ibland tycket jag att det ska bli kul att komma hem och börja leva mitt svenska liv igen, men många gånger vill jag bara stanna här. Jag vill inte lämna mina vänner och jag vill inte åka ifrån USA och mitt andra liv. För när jag lämnar Amerika nästa vecka kommer jag aldrig få tillbaka det här.
Jag är så glad att jag fick åka som utbytesstudent och jag tror inte jag kunde ha åkt på en bättre tid. Jag har växt så mycket och jag har lärt mig så mycket och det kommer bli jättejobbigt att lämna allting. Jag har de bästa vännerna man kan få och jag har en jättebra värdfamilj som bryr sig om mig. Här är några bilder. 

Kommentarer
Postat av: n

Åh! Tack verkligen för din kommentar. Och det är grymt att du har haft det så så så bra. Jag ska verkligen ta vara på varenda sekund av mitt kommande år och tänka positivt. Tack igen för din hjälpande kommentar :)

2013-06-08 @ 18:51:05
URL: http://noras.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0