rullestol

Oj, måste nog vara den sämsta bloggaren någonsin... Ok det som har hänt sen sist: Homecoming, skola, dans, footballgame, shopping osv. Har egentligen inte hönt så jättemycket stora saker förutom homecoming, mest bara skola och dans och sen hem och sova.
Homecoming: På måndagen hade vi ledigt och på tiddagen var det ingenting så homecoming börja först på onsdagen. Det var decate and toga  day så jag och Lea klädde upp oss till hippies. På torsdagen var det celebrity and hillbilly day och jag och Lea var Mary Kate and Ashley Olsen tillsammans. På fredag var själva homecoming day så då var det skolans färger som gällde. Vi gick bara till en lektion och sen blev vi excused och fick gå till gympasalen där det var peprally med tävlingar och annat. Efter det fick vi hamburgare och sen var det powder puff game vilket är tjejerna i skolan som spelar american football, sen åkte vi firetrucks till preschool där vi hade ett peprally för dem och fick visa upp oss och kasta ut godis osv.
 På kvällen var det football game som jag gick på tillsammans med dance teamet. Träffa massa människor där och heja på och hade det bra. Efter åkte jag med Lea och Kenna och hennes kompisar till Dennys där vi åt frukost vilket alla gör här hela tiden sent på kvällen, äter frukost alltså.
 På lördagen var det homecoming dance och den gick jag på med en utbytesstudent från Italien som heter Sam. Han och hans värdpappa kom och hämta upp mig och det var väll ganska stelt haha. Dansen i sig var ganska lame och vi gick till en bensinmac och åt glass istället vid 11.
 Skolan är riktigt Amerikansk, det är typ som på film. Alla går typ runt i flippflopps och tjocktröja, sen finns det poppulära cheerleaders och snygga football players och band nördar osv. Jag sitter mest med utbytesstudenterna och äter och pratar efgtersom att det är lättast att bli väm med de som inte redan har vänner. Det har också börjat en norsk tjej på skolan och hon är super trevlig, har dessutom lärt mig massa norska haha.
 Imorgon ska jag till skolan och sen åker jag med Kenna och Lea och kanske någon mer (vet ej) till varsity football game på kvällen så det ska bli kul. Nu måste jag sova, skoan gör mig jättetrött. Godnatt! (eller ah, godmorgon till er)


1. Random bild på vägen vid skolan
2. Forever 21
3. The mall
4. Victorias Secret
5. Hippie day
6. Riding a yellow school bus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0