Dagar

Dans, skola, sova, glad, saknar hemma, är lycklig över att vara här. Ungefär så. Sen har jag sålt massa halsband idag, pga jag inte känner någon gick jag fram till random människor och fråga om de ville köpa, tror jag kommer få ihop 200 dollar så jag slipper betala (läs; mamma och pappa slipper betala). Idag efter skolan var det i gen practice så kg och Lea och Nadia och Julie åkte hem till oss och "hängde". Har gjort government, ätit mat med släkt, kollat på skins, hittat den perfekta platsen att sitta på i mitt rum. Imorgon var det tänkt att det skulle bli en fest som vi tänkte gå på men tydligen fick rektorn reda på det så det blev inställt... Men familjen ska åka på någon roadtripp över helgen istället så det ska nog bli bra iaf! Nu ska jag läsa lite government sen ska jag sova. Det är faktiskt lite jobbigt att skriva på svenska pga jag tänker på engelska. Det är typ den skummaste känslan någonsin att ha svårt för att prata på sitt eget språk med det går lixom segt när jag och Julie pratar med varandra så vi pratar för det mesta på engelska. Sen när jag har pratat eller skrivit på svenska så går engelskan segt så det är bara jobbigt att prata svenska haha. Nej nu ska kg sluta, godnatt! (eller ah, godmorgon)
Bilder: 1. Julie och coty på engelskan, jag sitter i bakgrunden och ser assur ut haha. 2. Lea och jag i en halloween affär där de sålde massa coola halloween saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0