17 år i staden där jag växte upp

Hej! Oj vad jag har vart dålig på att blogga. Vädret har vart underbart så jag har spenderat mycket av min tid ute. Onsdag, torsdag och fredag var jag i skolan, fredag åkte jag till Hässlö med Emma och Matilda, det var riktigt kul! Igår (lördag) fyllde jag år för sista gången innan jag åker (17 år, 17 år i staden där jag växte upp och märker du hur fort det går?), nu är det bara ett år tills jag fyller 18, sista året som omyndig med andra ord! I dag kom Emma hit och vi har spenderat hela dagen ute på gräset, jätteskönt väder!
Helt sjukt hur fort tiden går, jag kom ihåg när jag gick i ettan och kolla på 6orna och tyckte att de var jättestora, nu börjar min lillebror i sexan, helt sjukt ju! Också tiden till jag åker har gått jättefort, jag kommer också ihåg i julas när jag sa "nu är det bara ett halvår kvar tills jag åker!!!" det känns som igår, nu är det mindre än tre månader kvar och den här tiden kommer verkligen flyga förbi.  
Imorgon är jag ledig från skolan så då ska jag sola om det är fint väder och även plugga, ska nog också försöka få upp bilderna från London. Nu har bb börjat så ska kolla på det, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0