This is the sound of freedom

Hej! Igår åkte jag till stockholm med min familj för att fira vår kusin som fyllde år. På kvällen åkte jag över till Becka där jag träffa lite människor och vi hade det mycket trevligt! Idag fyller Ludvig år så vi har firat honom och släktingar har kommit över för tårta, annars har jag inte gjort mycket bara kollat på satc och legat i min säng. Imorgon börjar jag 11.40 så jag får sovmorgon plus att jag för första gången på jätteläng kan cykla till skolan så det ska jag göra. Nu ska jag kolla på mer satc, hörs!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej! Annie heter jag, och ska också som utbytesstudent i höst. Skriva in varandras bloggar under länkar? :)

2012-03-18 @ 21:34:21
URL: http://anniejohnson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0