Best friends forever


Hej! Har inte uppdaterat på några dagar men har haft fullt upp. I lördags hade jag en avskedsmiddag för mina vänner, mycket lyckat och mysigt! I söndags åkte jag tillsammans med familjen ut till stället vi växte upp på och hälsa på våra föredetta granar. Vi gick en promenad på området och fika, roligt att se hur det är där nu! På kvällen åkte jag med två kompisar till en fest och hade det mycket trevligt. Idag kom det hem släktingar hit för att säga hejdå, lite sorgligt men vi hade det trevligt!
 Jag och mamma har också skrivit ut alla papper man ska ha med sig plus flygbiljetterna!! Sjukt nära nu, om några timmar kan jag säga att jag åker i övermorgon. Bara två nätter kvar i min sköna säng och bara två dagar kvar ed min jättebraiga familj. Även fast det känns jätte jobbigt att lämna dem känner jag mig sjukt taggad på att åka och jag känner mig mer redo än någonsin, jag kommer klara det här! 
 Fick ett armband av Alva med ett halvt hjärta på, och hon ska ha den andra halvan. Jag förstår nog inte riktigt hur mycket jag kommer sakna min fina syster, för hon är faktiskt bäst av alla. Men vi kommer ju träffas igen och 10 månader är inte så lång tid egentligen. 
 Jag fick ett vykort från min värdsyster som är från Schweiz, det var jättegulligt av henne och jag blev jätteglad! Tyvärr har jga inte hennes adress så kan inte skicka tillbaka kortet jag har skrivit till henne (hur hitta hon min?) men det löser sig!
 Nu ska jag kolla på en serie sen ska jag sova eftersom jag inte sov så mycket igår natt (det var en tvestjärt i min säng så sov i min soffa...) godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0