we´re pulling apart and coming together again and again

Hej, och ännu en gång förlåt för dålig uppdatering! Skolan har dragit igång på riktigt och mitt första prov har jag nu på fredag. Jag har mest suttit uppe för sent och kollat på oth och tyvärr pluggat för lite, men det ska jag ändra på. Imorgon ska jag till stockholm för att göra SLEP-testet som är obligatoriskt för alla som ska åka som utbytesstudent, känner mig inte överdrivet taggad på det, men en resa till stockholm och kanske få träffa några andra som ska åka som utbytesstudent är ju inte helt fel, ska bara se till att jag gör det till något bra! Nu ska jag kolla på ett till oth avsnitt innan jag går och lägger mig, måste ju vara pigg tills imorgon så jag klarar testet. Är visserligen inte nervös alls med tanke på att jag inte har hört någon som har sagt att det är svårt, men jag vill ju ha högsta betyg! Kommer troligen inte blogga imorgon eftersom jag kommer ham sent så vi hörs senare i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0