and we should've known That we'd grow up sooner or later cause we wasted all our free time alone

Hej, hej och hej! Det jag verkligen borde göra nu: plugga till kemiprovet som är imorgon. Det jag planarar att göra: kolla på teve, duscha och sova i tid (möjligen fortsätta stirra på nedräkningsklockan som nu står på 196 dagar till första augusti). Det jag gjort idag: Gått i skolan, klagat, lyssnat på Owl City i mängder och tyckt att meningen "reality is a lovely place but I wouldn´t wanna live there" passar alldeles utmärkt, druckit kaffe för att vara pigg, legat ute på en gata med en vän efter idrotten i en halvtimme och pratat om det förflutna, skrattat, inte brytt mig om något, inte pluggat, levt så bra det går att göra i Sverige i januari månad, fikat och pratat drömmar med Becka i 2.5h på Robs deli, gått till myrornas för shopping för att upptäcka att de har stängt, kollat på oth. Hoppas att ni är duktigare i skolan än jag är, tjarå!

Även fast det mesta suger så är jag såhär glad för jag ska till USA om ett halvår!

Fast jag känner fortfarande såhär till kemin........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0