If I could fall Into the sky Do you think time Would pass me by

Hej och hej! Igår var jag på stan med Emma på dagen och pratade och hade det trevligt, kul att träffa henne! På kvällen gjorde jag misslyckad pizza och kolla på The Day After Tomorrow med min lillebror. Idag vakna jag halv 11 och har ätit frukost, pyntat av granen och sitter nu och lyssnar på vår spotify lista (riktigt bra!) och läster utbytesbloggar. Det enda jag ska göra idag är läxor kanske städa lite innan det blir för stökigt och fortsätta läsa bloggar, 191 dagar kvar till första augusti!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej, jag ska också till USA och har länkat dig. Länka tillbaka? :)

2012-01-22 @ 17:18:28
URL: http://sofiamco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0