Love is a symbol of eternity. It wipes out all sense of time, destroying all memory of a beginning and all fear of an end

Jag måste vara den enda på den här planeten som är singel och som älskar alla hjärtans dag. Tycker inte att man måste rikta den till någon speciell, det finns människor jag älskar som jag inte alls är kär i. Allt handlar inte om att ha en pojkvän/filckvän den här dagen, det handlar om kärlek. Jag ska iallafall gå till ljushallen i skolan och vara med på alla hjärtans dags fika, fast kommer troligen vara ganska ensam tyvärr. 

Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag sova så jag orkar upp imorgon, sov gott!
(är sjukt peppad på USA, vill att tiden ska gå fortare!!!! Fast det är bara 16 veckor kvar i skolan och två av dom är lov!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0