I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house when things go wrong we can knock it down

Jag och min vsyster kom precis hem efter en cykeltur till posten och och nu sitter jag åå mitt rum och dricker mjölk. Jag blev väckt av min vsyster vid 7 imorse, kalaspuffar for the win alltså, typ det bästa som finns. Åkte till dansen som börja vid 8 och åkte hem igen klockn 10. När jag kom hem skypa jag med Emma, åååh så kul att prata med henne igen! Efter det kom min area rep hit och prata om vad vi fick göra och inte, och vad det är för reglar och hur vi ska bete oss osv. Hon åkte hem tre och då var vi hungriga och gjorde mat; macaroni and chees med grönsaker, keso och jordnötssmör (alltså??). Efter maten åkte jag och Lea till posten och banken och sen vidare till Albertsons (en mataffär) sen vidare och tog bilder vid main road och på the over past osv. Vi dog av värmen och jag dog nästan på riktigt när jag volta med min cykel, DET ÄR INGEN FARA MAMMA JAG MÅR BRA. 
 Förövrigt saknar jag min familj, men skulle inte vilja åka hem! Längtar till skolan börjar, kommer bli fett! Nu ska jag och Lea kolla på Greys Anatomy, ha det bra!
Blandning av bilder från när jag, Lea och Abbie bakade kakor (jättegoda!!), när vi åkte till Boise, en på Misty i hennes payette pitette outfit, från nyss när jag och Lea var ute och cykla och på mig när jag har mina glitterbyxor (behövliga pga kan ha i skolan och mycket billiga!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0