I'm a lightweight easy to fall easy to break With every move my whole world shakes Keep me from falling apart


1. Köper den storleken på läsk nästan varje gång vi är ute och åker bil
2. American pizza, 50% deg 50% ost
3. Cerials hyllan<333333
4. Peanut butter and jelly sandwich och rostad poptart med smör på
5. Nyttig mat
6. Nyttig mat (de har dock smör på grönsakerna...)
7. Lea och jag ensamma hemma och vill vara nyttiga
8. "Fine china" som vi äter på ibland
9. Muffins som vi gjorde till kvällsmaten
10. Getting readdy for dinner
11. French toast
12. Min "nyttiga" french toast. De andra har smör, peanut butter och sirap på sina så i jämförelse med dem är jag väll nyttig.
13. Lea och jag gör cupcakes
14. Ett halvt glas med juice. Glasen här är gigantiska.
15. Lyxkaffe med någon smak, från när vi förbereder french toast breakfast någon morgon.
16. French toast, bacon och stekt potatismos en annan morgon till frukost.

Lite av det jag har ätit sen jag kom hit, kommer troligen bli tjock haha. Men har vant mig och blivit mer amerikansk när det kommer till maten, tex har jag mycket (!!!) mer salt nu än jag har hemma. Kan dock inte äta cinnamon rolls med frosting på till frukost och tycker inte heller om att äta french toast till frukost. Amerikans pizza är lite to much men det är gott, poptarts med smör skulle jag nog inte äta igen, de är bättre med frukt smak. Skulle vilja säga att jag inte tycker om french toast men det är nog en av de bästa sakerna jag har ätit här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0