I'll never look like barbie, barbie doesn't have bruises

Hej! Klockan är kvart över tio här nu så ska snart gå och sova pga ska upp tidigt på dance practice imorgon. Idag efter dansen åkte jag och Lea och Abbie till Abbies styvmammas dotter (haha...) som tog med oss plus hennes dotter till mallet i Boise. Vi blev sminkade helt gratis och sen gick vi till forever 21 där vi shoppa för skolan. Påvägen hem stanna vi på Chillis och åt, jag tog tacos docj var det inte lika gott som hemma, men bra ändå! Imorgon ska jag först på dance practice sen ska jag kanske skypa med Emma (vet inte pga hon har inte svarat än) sen vid 12 kommer min area rep hit och ska prata med oss om regler osv. Vet inte riktigt vad vi ska göra på fredag men på lördag ska vi till Boise igen för att skolshoppa. Nästa vecka börjar skolan, det ska bli riktigt kul! 
 Har också fått mitt schema, det jag ska läsa är: government, food and nutrition, english 3, teen living, algebra 2, pe och creative writing. Vi har bara 35 min lunch så måste skynda mig massa då. Jag lägger upp bilder senare. Kram 
Spelhallen vi var i när vi var på pizzaparty. 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

IDA !!! jag ska också till Boise på lördag, vill du försöka ses :D? har du fixat lur än :)?

2012-08-16 @ 19:37:34
URL: http://lovisaiusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0