I'll follow you into the park, through the jungle, through the dark

Hej! Vakna för en timme sen och sitter nu på mitt rum och gör ingentig egentligen. Min vmamma är på jobbet och man vpappa jobbar med huset så har inget att göra egentligen. När jag kom upp för trappan igår fanns det en lapp på bordet som sa att de var ute och att jag fick äta vad jag ville. 
 Föresten tror jag att jga glömt att berätta att jag var och köpte en ny dator igår haha. Det har jag iaf gjort så det 
är jätteskönt! Har ställt in skrivbordet till svenska så har åäö haha. Nu ska jag nog kolla på en serie sen har jag ingen aning, ska väll *fånga dagen*. Kram!

1. Första dagen i NY. Moa, Lovisa, Elin, Sofia
2. Walk in Central Park
3. Hela gruppen I Central Park
4. Hela gruppen på Alice i underlandet staty
5. Svenskarna som var med på campet
6. Gata i NY 
7. Apple store 
8. Louis Vuitton affär 
9. Time Square 

Kommentarer
Postat av: Emma Truvé, Missouri, 12/13

Hejsan! Vad roligt att du är i USA som utbytis, det ska jag med. Skulle du vilja länka till varandras bloggar? :D

2012-08-10 @ 09:49:08
URL: http://livingyoungwildfree.blogg.se
Postat av: Emma Truvé, Missouri, 12/13

Hejsan! Vad roligt att du är USA som utbytis, det ska jag med. Skulle du vilja länka till varandras bloggar? :D

2012-08-10 @ 09:49:36
URL: http://livingyoungwildfree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0