Cause this is the end of the rainbow Where no one can be too sad

Om tolv timmar sitter jag på Arlanda och väntar på att få sätta mig på flygplanet, och om 15h sitter jag på flygplanet!!! Kan inte fatta det, men jag tror samtidigt att jag faktiskt har börjat fatta det lite. Hade nyss sista middagen med familjen och nu ska jag bara göra mig iordning sen ska jag sova. Den här dagen har alltid vart så långt borta och helt plötsligt är den här och på några sekunder är den över. Jag vill spendera så mycket tid jag kan med min underbara familj men det känns som att tiden bara försvinner. 
 Jag har iaf fått ihop min packning men det är på gränsen, 22.7 och 7.8 tror jag vågen stod på, tur att jag får ha mer när jag flyger innom USA! Nu ska jag göra te för sista gången här hemma sen ska jag måla naglarna och duscha och sen ska jag försöka sova. Skriver nog en sista gång imorgon innan jag åker till flygplatsen! 
1. Världens bästa familj
2. Försöker packa
3. paket 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0