But even the sun sets in paradise

Imorgon är det första dagen i high school och jag är hyfsat nervös, men jag har ju min vsyster så det är okej! Jag har lagt fram kläder som jag ska ha på mig och jag har duschat i våran nya dusch och använt vårt nya badrum. Jätteskönt att det är klart, nu kan jag gå på toaletten mitt i natten utan att väcka alla. 
 Annars har jag haft dans varje dag, det går bättre och bättre men jag är fortfarande dålig på det. Tror det beror på att de har ett helt annat sätt att lära sig på, plus att de inte har visat mig hela dansen steg för steg så jag härmar bara vad alla andra gör. Är därför väldigt nervös inför vårat performance som vi har nu på fredag då jag inte är säker på alla stegen. 
 Ska bli jättekul med skola imorgon, är fett taggad! Ska bli skönt att få rutiner oich det ska bli kul att lära känna lite människor. Nu måste jag sova eftersom jag ska upp så tidigt imorgon, men jag skriver om min första dag på high school när jag kommer hem imorgon. Kram
Jag och min vsyster på pep rallyt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0