Would you lie with me and just forget the world?

Hej! Idag har varit lite som en vanlig söndag, fast tråkig. Jag har suttit och pluggat och inte gjort något annat idag, eller jag har ätit och så men inget mer. Jag har börjat läsa på min bok till engelskan och har kommit en bit, men inte tillräckligt långt. Har gjort matte så mycket jag tänker matte, men är ändå inte klar.
Imorgon ska jga tiull skolan tidigare och ha extra fysik med dom som känner att dom behöver det, sen ska jag sitta i skolan och fortsätta plugga i ca 3 timmar tills min nästa lektion börjar. Känner att den här veckan verkligen kommer bli hämsk, är inte så överdrivet taggad, men jag kämpar på!
Mitt ja tack kort har inte heller kommit än, tycker det borde ha gjort det vid det här laget, vill bara starta med att fylla i mina ansökningar! Är otroligt taggad och vill inte vänta mer. Jaja finns inte så mycket mer att göra än att vänta, eller borde jag maila Explorius?
Nu ska jag kolla på sommarspelen 2011 och sen ska jag fortsätta läsa min bok så att jag hinner med det. Ha en bra kväll, vi hörs imorgon! (Min webbkamera funkar fortfarande inte, måste gå och lämna in min dator så att dom kan fixa det.....)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0